13 november

Söndagen den 13:e November - 11/13
Radera [00:14] Känner mej utanför!!

Mitt eget lilla fel men endå.
Fick ett plötsligt anfall av ensamhet när jag satt å tittade på kort på helgon.
Jag är inte ensam.. baa lit eutanför alla andra. fast jag tycker om det, förutom nu ja.

Radera [00:48] Måste skriva lite om söta lilla Anton!

Anton är mysigast. Som sagt det vara Anton som tarhand om mej. Det ä bra att det är nån som tar hand om mej. Det "nät" som ska finnas när manblir sjuk i detta lilla land finns inte.. då ska man va glad att man har nån som tar hand om en. Jag har Anton! Anton är BÄST!
Anton som rädar mej varje gång jag gör nått dumt. å bara eller ja delvis i alla fall för att finns så gör jag det inte längre.. har bara tankarna kvar. men har börjat å kämpa mot dom.. Ippa duktig!
Men jaa tyvärr vet man ju aldrig.

Just det jag skulle skriva om Anton det glömde jag!
Anton.. hmm vad kanjag skriva förutom att han e underbar, framför allt när han ser så där jätte söt ut å nästan lite rädd för att jag ligger å gråter, när han frågar hur det är, å när han inte får nått svar bara lägger sej jämte mej å kramar mej. Han e så Braig! kan man ha en bättre Bästis! så vitt jag vet kan man inte det. Å en ska till han e så Stark, orkar ta hand om mej trotts egna hjärnspöken. =) Min sötis det där asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback